Spank My Bitch Up!

Nu är flytten klar och jag har fått iordning på lägenheten :D Det är jättefint och jag trivs så mycket :)
Igår kom pappa och Lisa med inflyttningspresent, två svarta stolar och ett svart bord som var skitsnygga att ha på balkongen :) Så nu kan man sitta bekvämt på den inglasade balkongen brevid mina duv-grannar =)
Ska försöka ta lite kort på lägenheten och det och lägga upp här med :)

Nu bär det snart av hemmåt, ska nog bada Cubensis för hon hårar så mycket :/
Vid 12 skulle Buffie komma förbi med :)
Och lite senare kommer Phjörn och vi ska leka med lera ^^


Pussa
Kommentarer
Postat av: maria

va nice, vart har du flyttat då?? =) kram

2009-04-24 @ 10:15:21
URL: http://metrobloggen.se/rebelracing
Postat av: FranticJ1

dude... jag fick den vid jul... och du har inte märkt den fören nu..??? ^^



kram

2009-04-24 @ 11:29:55
URL: http://franticj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback