Östgötacasanovan ^^



Jag sitter för mig själv i mitt ungkarlsrum,
och förbannar min mor att jag inte föddes stum...
Min enda chans te att kunne få besked,
om att få komma te en rikskänd logoped...
För jag kör en porsche o jag lagar indisk mat,
har Amelias alla sextips, i en databas...
Men inte fasen spelar det nån roll,
om man låter som ett Kolmårdstroll...

De ä så svårt att va en Don Juan,
om man låter som ett barnprogram...
Å erotiken, den kommer liksom av sig.
Gu va du ä grann, nä de låter inge bra,
när man en kvinna med storm vill ta...
Du får inte smeka eller kyssa hennes hy
om du låter som en Motalarevy...

För finnar o ryssar o Linköpingsbor,
de har dä värre än du nånsin tror.
För det blir inge raj-raj, när lampa ä släckt,
om du har en ful dialekt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback